----------- Voorkeurscookies zorgen ervoor dat een website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van uw voorkeur of de regio waar u woont. ------------- Voorkeurscookies zorgen ervoor dat een website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van uw voorkeur of de regio waar u woont. -------
Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.
-----------

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders. ---------------------- Cookies zijn kleine tekstbestanden die door websites kunnen worden gebruikt om gebruikerservaringen efficiënter te maken. Volgens de wet mogen wij cookies op uw apparaat opslaan als ze strikt noodzakelijk zijn voor het gebruik van de site. Voor alle andere soorten cookies hebben we uw toestemming nodig. Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Via de cookieverklaring op onze website kunt u uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vindt u meer informatie over wie we zijn, hoe u contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken. Als u vragen heeft over uw toestemming, vermeld dan het ID en de datum van de toestemming alstublieft.

DV+ T9383 Diverter Valve with integrated solenoid for Subaru WRX 2022+ - T9383

 
Artikel 20 van 155
Tijdelijke aanbieding [NIEUWTAG]
  • Onze klanten waarderen ons met een 9.3 / 10
  • Gratis verzending boven € 250,- (NL-BE-LU)
  • MEER DAN 85.000 CAR-TUNINGS PARTS
  • 14 dagen bedenktijd*
    Uitzondering maatwerk- en speciaal bestelde producten
  • Heeft u vragen? BEL: +31 36 844 77 00
  • Live chat Support online
  • Veilig online betalen

Omschrijving

Two DV+ options for Subaru WRX 2022+ models!
The FA24 engine in the 2022+ WRX now uses an electronically controlled factory diverter in place of the pneumatic bypass valve found on all previous turbo Subaru engines, and GFB has TWO high-performance replacement options!

Both offer the same performance benefits over the factory diverter valve:

  • Sharper throttle response
  • Faster boost recovery after gearshift or brief throttle lift
  • Improved boost holding
  • Unrivalled longevity, backed by our Lifetime Warranty
  • Where they differ is the ease of installation and the price:

T9383 DV+
Supplied as a complete unit with an integrated solenoid
Does not require disassembly of the factory diverter valve
Can easily be returned to stock
Choose this valve if you plan to remove your mods before having your car serviced

T9369 DV+
Requires disassembly of the factory diverter valve
Replaces factory valve mechanism, re-uses the solenoid coil
There is a possibility that you may not be able to return the diverter valve back to stock after installation. This is due to the risk of damaging the fragile plastic of the factory valve mechanism that is removed to install the T9369 DV+. This does not impact the solenoid or DV+ installation.
Choose this valve if you don’t plan to return the car to stock!

Factory electronic diverter valves have been around since 2006 (particularly on European engines), and on the surface it sounds like an advancement in technology, but in reality it’s a step backwards in performance and reliability.

Electronic diverters may react to throttle closures faster than a pneumatic valve, but longevity and boost sealing is an issue because their valve mechanism is made entirely of moulded plastic.

Importantly though, the factory electronic valve cannot open and close progressively – it’s either open or shut, resulting in less than optimum throttle response and drivability.

The patented DV+ design has been proven since 2013, and regardless of which type you choose, it solves ALL the performance and reliability shortcomings of the factory electronic diverter valve.

The DV+ ensures ultimate boost holding and durability, and the best possible throttle response for your WRX!

[descextra]
Cross reference:
Dit artikel is ook geschikt:

GFB-T9383 inklappen

Merk Model Type Bouwjaar  
SubaruWRX2,4L2022 - OnGFB-T9383
Reviews
Heeft u vragen over of ervaring met dit product? En wilt u dat met anderen delen? Plaats dan hier uw review. Voor alle niet-productgerichte vragen of reacties verwijzen wij u graag naar onze FAQ of naar de klantenservice.
Send a friend
Wilt u iemand anders attent maken op een artikel dat u in onze webwinkel heeft gevonden? Vul dan onderstaand formulier in. Deze persoon krijgt via een e-mail het artikel van uw keuze te zien. U kunt er ook nog een persoonlijke boodschap bij vermelden.

Stuur de aanbeveling aan:


Afzender:


persoonlijk bericht:

Type de beveiligings tekst overSecurity Image

Vraag over dit product?
Heeft u een vraag over dit product, of kunt u niet het product vinden waar u naar op zoek bent? Stel hier uw vraag.
Dhr. Mevr.
Ja, ik wil graag ook mijn email adres ook opgeven voor de nieuwsbrief

Mogelijk vind u deze producten ook interessant:

sluiten
Hier komt het formulier